تهیه بلیت و انواع کارت های ورودی نمایشگاه جیتکس گلوبال
خرید-بلیط-جیتکس

بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان

معرفی انواع کارت‌های ورودی(بلیت) نمایشگاه جیتکس گلوبال 2024

بازدیدکنندگان با خرید یکی از انواع بلیت های ورودی یا کارت‌های ورودی جیتکس گلوبال می‌توانند از امکانات مختلف بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان، اکسپند نورث استار و نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و کارگاه‌های مختلفی که در طول برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود، بهره‌مند شوند

به گزارش نمایندگی رسمی و انحصاری جیتکس گلوبال در ایران، جیتکس گلوبال با حضور بیش از ۶ هزار غرفه‌دار، ۱۷۰ هزار بازدیدکننده از ۱۷۶ کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های دبی – مرکز تجارت جهانی دبی از ۲۴ تا ۲۸ مهرماه برگزار می‌شود، بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات جهان ۱۳ نوع کارت ورودی جیتکس گلوبال را برای بازدیدکنندگان معرفی کرده است.

کارت ورود به نمایشگاه جیتکس برای ایرانیان

تخفیف ویژه برای تهیه کارت ورودی نمایشگاه جیتکس

علاقه‌مندان به دریافت بلیت‌های جیتکس گلوبال می‌توانند از طریق تماس با دفتر نمایندگی و نماینده انحصاری جیتکس گلوبال در ایران، برای دریافت بلیت و کارت ورودی با تخفیف‌های ویژه اقدام کنند

برخی از کارت‌های ورودی جیتکس گلوبال و امکانات آنها ( قیمت بلیت نمایشگاه جیتکس)

# پرفروش‌ترین

پرفروش‌ترین بلیت ورودی جیتکس گلوبال،کارت ورود بازدیدکنندگان عادی است که با قیمت ۵۰۰ درهم توسط مرکز تحارت جهانی دبی برگزارکننده نمایشگاه جیتکس گلوبال عرضه می‌شود. بازدیدکنندگان با در اختیار داشتن این کارت ورود می‌توانند از نمایشگاه Gitex Global و نمایشگاه‌های جانبی یعنی AI Everything، Future Urbanism، Global Dev Slam و Gitex Impact در مرکز تجارت جهانی دبی و همچنین نمایشگاه Expand North Star و نمایشگاه‌‌های جانبی یعنی Fintech Surge، Future Blockchain Summit و Marketing Mania در دبی هاربر بازدید کنند.

# گزینه ارزانتر

گزینه ارزان‌تر کارت ورودی یا بلیت به نمایشگاه جیتکس گلوبال کارت ورود به نمایشگاه اکسپند نورث استار و نمایشگاه‌های جانبی در دبی هاربر است که با قیمت ۱۰۰ درهم عرضه می‌شود، اما در حال حاضر از طریق ثبت‌نام در سایت نمایشگاه می‌توان به صورت رایگان آن را دریافت کرد، دارندگان این کارت ورود، نمی‌توانند از نمایشگاه جیتکس گلوبال در مرکز تجارت جهانی بازدید کنند

نوع دیگر کارت ورود، کارت‌ها و بلیت‌ های مختص هیات‌ها یا Delegate Pass است که اجازه می‌دهد علاوه بر بازدید از نمایشگاه علاقمندان بتوانند در کنفرانس‌های پولی، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی فنی و تخصصی مشارکت کنند.

هدر-فرم-ها

فراگیرترین کارت ورودی(بلیت) به نمایشگاه جیتکس گلوبال

کارت ورودی جیتکس گلوبال مدل Premium Pass با قیمت ۱۰ هزار درهم، فراگیرترین کارت ورودی به نمایشگاه جیتکس گلوبال است که از جمله شامل ۳ دیدار تجاری برنامه‌ریزی شده، حق مشارکت در همه رویدادهای جانبی، حضور در کنفرانس SuperBridge در موزه آینده، شرکت در همه کنفرانس‌ها و دیگر مزایا می‌شود.

پرفروش‌ترین بلیت جیتکس

پرفروش‌ترین گزینه اما کارت ورود ۴۰۰۰ درهمی است که اجازه شرکت در ۲۰ کنفرانس، ۴۰ کارگاه آموزش فنی و سمینار و شرکت در ۹ نمایشگاه همزمان را به دارنده کارت ورودی جیتکس گلوبال می‌دهد.

بلیت‌های دیگر شامل بلیت ۲۰۰۰ درهمی Expand North Star+ Conference Pass برای شرکت در کنفرانس‌های اکسپند نورث ‌استار، بلاکچین، فین‌تک و مارکتینگ و همچنین Vertical Pass به قیمت ۲۰۰۰ درهم برای شرکت در یک کنفرانش منتخب و ۴۰ سمینار و کارگاه آموزشی علاوه بر دسترسی بر نمایشگاه‌ها در دبی مارینا و مرکز تجارت جهانی است.

تهیه بلیت وردی نمایشگاه جیتکس در ایران

سرمایه‌گذاری سوپر بریج

کارت ورود اختصاصی به کنفرانس سرمایه‌گذاری سوپر بریج با قیمت ۴۵۰۰ درهم عرضه می‌شود که علاوه بر شرکت در کنفرانس سوپربریج در موزه آینده، امکان بازدید از نمایشگاه‌ها در مرکز تجارت جهانی و دبی هاربر، شرکت در بیش از ۲۰ کنفرانس و بیش از ۴۰ کارگاه آموزشی فنی را فراهم می‌کند.

کارت اختصاصی شرکت در بیش از ۴۰ کارگاه آموزشی فنی نمایشگاه به قیمت ۶۰۰ درهم عرضه می‌شود و کارت شرکت در کنفرانس Global Dev Slam و بیش از ۴۰ کارگاه آموزشی فنی به قیمت ۷۰۰ دلار عرضه می‌شود.

قیمت کارت ورودی یا بلیت جیتکس گلوبال تخصصی با گواهینامه رسمی دوره آموزشی هم ۴۵۰۰ درهم است که در چهار حوزه تخصص هوش مصنوعی، توسعه متاورس، کاربرد هوش مصنوعی و دانش داده‌ها و امدادگری امنیت سایبری عرضه می‌شود.

نحوه تهیه بلیت ورودی جیتکس

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلیت‌ ورودی جیتکس و یا کارت‌ ورودی جیتکس و رویدادهای جانبی می‌توانند با کارشناسان نمایندگی رسمی و انحصاری جیتکس گلوبال در ایران با شماره تلفن‌های 982188530751+ و 982188175809+ و 989201104153+ تماس حاصل نمایید.

همچنین شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ثبت نام و تهیه بلیت جیتکس اقدام به پر کردن فرم ثبت نام بلیت جیتکس نمایید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و تا انتهای مراحل تهیه بلیت شما را راهنمایی خواهند کرد.

زمان

زمان برگزاری

23 لغایت 27 مهر

برگزار کننده

DUBAI WORLD TRADE CENTER

مرکز تجارت جهانی دبی

محل برگزاری

مرکز تجارت جهانی دبی

اینستاگرام

لینکدین

واتساپ