نمایندگی نمایشگاه جیتکس دبی در ایران کیست؟

شرکت نجمة لامعه امارات متحده عربی نماینده انحصاری و رسمی نمایشگاه‌های جیتکس گلوبال، جیتکس ایمپکت، جیتکس آفریقا، جیتکس اروپا، جیتکس آسیا، نورث استار، فین‌تک سرج، فیوچر بلاک‌چین، هوش مصنوعی همه چیز و مارکتینگ مانیا در ایران
است.
شرکت نجمة لامعه امارات متحده عربی نماینده انحصاری و رسمی جیتکس در ایران با همکاری کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، فدراسیون فاوای ایران، تشکل‌های فناوری اطلاعات و باشگاه رهبران کسب و کار بعد از چند سال وقفه و عدم  برگزاری پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس، مجددا از سال ۲۰۱۵ اقدام به برپایی پاویون رسمی ایران در جیتکس گلوبال نمود.

روند برگزاری پاویون با حمایت‌های بخش خصوصی و دولتی تا سال ۲۰۲۰ ادامه داشت و موجب مشارکت شرکت‌های کوچک و متوسط فاوای ایران در جیتکس دبی گردید.

برپایی روز فناوری ایران در ایام برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی برای معرفی ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در بازارهای بین المللی، ملاقات‌های تجاری رو در رو، همتایابی و هم‌اندیشی با صاحب‌نظران این صنعت در کارنامه فعالیتی نمایندگی انحصاری و رسمی جیتکس در ایران طی هشت سال می‌باشد.

شرکت نجمة لامعه نماینده جیتکس در ایران با همکاری باشگاه رهبران کسب و کار از سال ۲۰۱۵ با برپایی دور‌ه‌های آموزشی و توانمندسازی سعی داشته حضور موثرتر و پررنگ‌تر در جیتکس برای شرکت‌ها و استاتاپ‌های ایرانی رقم بزند.


سایر اقدامات شرکت نجمة لامعه امارات، نماینده انحصاری و رسمی نمایشگاه‌های جیتکس

–          اعزام هیات تجاری و فناوری به نمایشگاه جیتکس
–          همتایابی و برنامه‌ریزی برای انجام ملاقات‌های تجاری رو در رو
–          تهیه کارت ورودی یا بلیت نمایشگاه جیتکس دبی با تخفیف ویژه برای ایران
–          تهیه پکیج‌های بازاریابی برای شرکت‌های فناور برای معرفی محصولات و خدمات

راه‌های ارتباطی با نمایندگی جیتکس در ایران

–          وب‌سایت: www.irgitex.com
–          صفحه اینستاگرام: irgitexglobal  
–          شماره تماس دفتر تهران: ۰۰۹۸۲۱۸۸۵۳۰۷۵۱
–          شماره‌های واتساپ: 0۹۲۰۴۱۵۳ و ۰۰۹۷۱۵۰۴۸۰۴۶۳۸

معرفی نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس از سال ۱۹۷۹ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی توسط مرکز تجارت جهانی دبی بصورت هر ساله در اکتبر برگزار می‌شود. نمایشگاه جیتکس دبی محلی برای ملاقات صاحب‌نظران، اندیشمندان و رهبران صنعت فناوری اطلاعات از سراسر دنیا می‌باشد. امروزه جیتکس بعنوان بزرگترین رویداد فناوری و استارتاپی جهان توانسته تاثیرات فراوانی در رشد و توسعه کسب و کار  صاحبان شرکت‌های فناور داشته باشد. این نمایشگاه هرساله  شرکت‌های بزرگ و کوچک فعال در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات منجمله هوش مصنوعی، شهرهای هوشمند، بیگ‌دیتا، اینترنت اشیاء، ارتباطات هوشمند، فناوری پایدار، فناوری مالی، فین‌تک، بلاک‌چین، فناوری 5G، حمل و نقل هوشمند، امنیت سایبری، رباتیک، چاپ سه‌بعدی، پهپاد، مراکزداده، بازی رایانه‌ای، موبایل، وب۳، زیرساخت و شبکه، نرم‌افزار و سخت‌افزار از ۱۸۰ کشور به خود جذب می‌نماید.