اپل دلیل داغ شدن آیفون ۱۵ را اعلام کرد

رونمایی از آی‌فون ۱۵
رونمایی از آی‌فون ۱۵

اپل روز شنبه گفت چند مشکل احتمالی که دلیل داغی بیش از حد آیفون هستند را شناسایی کرده است. یکی از این مشکلات باگ نرم‌افزاری iOS 17 است که در یک بروزرسانی جدید رفع خواهد شد.

به گزارش ایران جیتکس به نقل از پیوست، پس از شکایت‌های متعدد درمورد داغی بیش از حد گوشی، اپل اعلام کرده است که این دستگاه شاید در چند روز اول «پس از فعال شدن یا بازیابی دستگاه به دلیل فعالیت بیش از حد در پس زمینه» کمی گرمتر به نظر بیاید.

رویترز نوشت به گفته اپل: «یکی دیگر از مشکلات مربوط به بروزرسانی‌های اخیر اپلیکیشن‌های شخص ثالث است که باعث اعمال بار بیش از حد به سیستم شده» و این شرکت با همکاری توسعه دهندگان نرم‌افزار در حال رفع آن است.

به گفته اپل، اپلیکیشن‌های شخص ثالث مختلفی از جمله بازی آسفالت ۹، اینستاگرام متا و اوبر باعث داغی بیش از حد می شوند که البته اینستاگرام پیش از این و در تاریخ ۲۷ سپتامبر این مشکل را برطرف کرد.

بروزرسانی بعدی iOS 17 قرار نیست عملکرد گوشی را برای کاهش دما تضعیف کند. کوپرتینویی‌ها می‌گویند آیفون ۱۵ پرو و پرومکس به دلیل طراحی خاص خود با گرمای بیش از حد مواجه نیستند و این بدنه تیتانیومی است که در مقایسه با مدل‌های قبلی یک احساس گرمای بیش از حد را القا می‌کند.

اپل می گوید این مشکل خطر امنیتی نداشته و بر عملکرد بلند‌مدت گوشی تاثیرگذار نیست.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید