آغاز پیش ثبت‌نام کارت‌های ورود به GITEX Global 2023

پیش ثبت‌نام کارت ورودی نمایشگاه جیتکس
پیش ثبت‌نام کارت ورودی نمایشگاه جیتکس

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی با همکاری نمایندگی انحصاری جیتکس در ایران، پیش‌ثبت کارت‌های ورود به نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ را آغاز کرده‌است.

به گزارش ایران جیتکس، کارت‌های ورود به جیتکس گلوبال ۲۰۲۳ (بلیت نمایشگاه جیتکس) با تخفیف ویژه برای متقاضیان ایرانی توسط مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی عرضه می‌شود.

علاقمندان به بازدید از نمایشگاه جیتکس گلوبال ۲۰۲۳ می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی  irgitex.com مراحل پیش‌ثبت‌نام خود را کامل کنند تا پس از بررسی مشخصات از طرف دفتر مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی برای تکمیل مراحل خرید با ایشان تماس گرفته‌شود. در صورتیکه تمایل دارید در خصوص قیمت کارت ورودی جیتکس و تخفیف‌های ویژه مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی اطلاعات بیشتری کسب کنید یا تمایل دارید که از دیگر امتیازهای ویژه مرکز برای حضور در جیتکس ۲۰۲۳ از جمله شرکت در رویداد روز فناوری ایران در جیتکس و اعزام در قالب هیات تجاری بزرگ ایران به نمایشگاه جیتکس اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید با کارشناسان مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی در تهران با شماره تلفن‌های  982188530751+ و 982188175809+ و 989201104153+ و در امارات متحده عربی با شماره تلفن 97142220959+ تماس حاصل نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید