تایید ساخت سوپراپلیکیشن ایکس به جای توییتر

لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس (توییتر سابق) تأیید کرده است که این شبکه‌ی اجتماعی به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود.

توییتر از روز گذشته ری‌برند گسترده را شروع کرده است و این شبکه‌ی اجتماعی که از چند ماه پیش به زیرمجموعه‌ی شرکت ایکس کورپ تبدیل شده، اکنون با نام «ایکس» شناخته می‌شود. لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس، نامه‌ای به کارمندان شرکت ارسال کرده است تا در رابطه‌ با ری‌برند توضیحاتی ارائه دهد.

تبدیل توییتر به ایکس قدمی کاملاً جدی در راستای تحقق رؤیای قدیمی ایلان ماسک است: تبدیل کردن توییتر به «اپلیکیشنِ همه‌چیز» یا سوپراپلیکیشن. منظور، اپلیکیشنی است که انواع خدمات را یک‌جا ارائه می‌دهد. برای نمونه وی‌چت در چین و روبیکا و اسنپ در ایران سوپراپلیکیشن هستند.

خبرگزاری CNBC که به متن نامه دسترسی پیدا کرده، می‌گوید یاکارینو عملاً تأیید کرده که ایکس به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود. مدیرعامل ایکس به کارمندان گفته است که این شرکت «ذهنیت خالق» دارد و از «حرکت با سرعت نور» لذت می‌برد.

به روایت یاکارینو، ایکس در ادامه قصد دارد سرویس‌های ویدیویی و صوتی و پیام‌رسانی و بانکی و مالی بسازد؛ سرویس‌هایی که به اعتقاد او، به مذاق کاربران خوش می‌آید. یاکارینو گفته است او و ایلان ماسک تمام تلاششان را خواهد کرد تا کل جامعه‌ی توییتر همواره به‌روز باشد.

مدیرعامل ایکس خطاب به کارکنان شرکت گفته است که «در حال نوشتن تاریخ هستید و هیچ محدودیتی برای تحول ما وجود ندارد.» او در ادامه اضافه کرد: «همه دعوت‌اند که ایکس را با ما بسازند.»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید