حضور نمایندگان تجاری ۴ کشور در روز فناوری ایران در جیتکس ۲۰۲۳ قطعی شد

روز فناوری ایران در جیتکس ۲۰۲۳
روز فناوری ایران در جیتکس ۲۰۲۳

در پی مذاکرات فشرده مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی با مرکز تجارت جهانی دبی، حضور نمایندگان تجاری و دیپلماتیک کشورهای برزیل، پاکستان، مراکش و نیجریه در رویداد روز فناوری ایران در جیتکس ۲۰۲۳ قطعی شد.

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی مذاکرات با نمایندگان پاوویون‌های ملی، غرفه‌های خارجی، اتاق‌های بازرگانی و نمایندگی‌های دیپلماتیک کشورهای خارجی مستقر در دبی را با هدف حضور نمایندگان تجاری کشورهای مختلف ادامه می‌دهد تا رویداد روز فناوری ایران در جیتکس ۲۰۲۳ با حضور گسترده نمایندگان کشورهای خارجی به فرصتی مناسب برای شبکه‌سازی، نشست‌های B2B و مذاکرات برای همکاری‌های مشترک فعالان اقتصادی و فناوری ایرانی به همتایان خارجی بدل شود.

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی با همکاری فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران و حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای نهمین سال متوالی روز ۲۶ مهرماه سال جاری (۱۸ اکتبر) رویداد روز فناوری ایران را در محل برگزاری نمایشگاه جیتکس گلوبال برگزار می‌کند.

در این رویداد فعالان اقتصادی، فناوران و استارت‌آپ‌های ایرانی ضمن عرضه تازه‌ترین دستاوردها و ظرفیت‌های خود برای بازدیدکنندگان و مدعوین خارجی، فرصت برگزاری جلسات B2B، همتایابی، ارتباط‌گیری و آشنایی با ظرفیت‌های مشارکت‌کنندگان خارجی در نمایشگاه جیتکس گلوبال ۲۰۲۳ خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی برای حضور فعالان اقتصادی، فناوران و بازرگانان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ می‌توانید با کارشناسان مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی در تهران با شماره تلفن‌های  982188530751+ و 982188175809+ و 989201104153+ تماس حاصل نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید