اتاق ایران حامی معنوی روز فناوری ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ شد

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با استقبال از برگزاری رویداد روز فناوری ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ اعلام آمادگی کرد تا از این رویداد حمایت کند.

به گزارش ایران جیتکس، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با هدف حمایت از توسعه بازارهای بین‌المللی کسب و کارها، فعالان اقتصادی، استارت‌آپ‌ها و فعالان حوزه ICT از برگزاری رویداد روز فناوری ایران در نمایشگاه جیتکس حمایت می‌کند.

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی برای نهمین سال متوالی روز ۲۶ مهرماه سال جاری (۱۸ اکتبر) رویداد روز فناوری ایران را در محل برگزاری نمایشگاه جیتکس گلوبال برگزار می‌کند.

در این رویداد فعالان اقتصادی، فناوران و استارت‌آپ‌های ایرانی ضمن عرضه تازه‌ترین دستاوردها و ظرفیت‌های خود برای بازدیدکنندگان و مدعوین خارجی، فرصت برگزاری جلسات B2B، همتایابی، ارتباط‌گیری و آشنایی با ظرفیت‌های مشارکت‌کنندگان خارجی در نمایشگاه جیتکس گلوبال ۲۰۲۳ خواهند داشت.

شرکت‌کنندگان در این رویداد این فرصت را خواهند داشت که با قراردادن نام، حوزه فعالیت و محصولات خود در دایرکتوری دیجیتال روز فناوری ایران، خدمات و محصولات خود را به طیف وسیعی از مخاطبان، غرفه‌داران نمایشگاه جیتکس گلوبال، پاویون‌های اختصاصی کشورهای خارجی در جیتکس، سفارتخانه‌های خارجی در امارات متحده عربی، اتاق‌های امارات و دیگر کشورهای جهان و بسیاری دیگر از فعالان اقتصادی و تجاری معرفی کنند.

رویداد روزفناوری ایران در جیتکس گلوبال ۲۰۲۳، روز ۲۶ مهرماه در سومین روز از نمایشگاه جیتکس برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از هم‌اکنون با مراجعه به آدرس اینترنتی https://irgitex.com/tech-business-networking/ برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید