نکات ضروری برای پر کردن فرم درخواست کارت ورود به جیتکس

کارت ورود به جیتکش برای همه افرادی که قصد مشارکت در این نمایشگاه دارند، ضروری است.

برگزارکنندگان جیتکس هر ساله بعد از پرداخت هزینه خرید بلیت بازدید از نمایشگاه، باید فرم درخواست کارت ورود را پر کنند.

پر کردن دقیق و صحیح این فرم برای بازدیدکنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این فرم، سوالات مختلفی از جمله مشخصات شخصی یا شرکتی، حوزه فعالیت، هدف از مشارکت در نمایشگاه و حوزه‌های مورد علاقه شرکت کننده وجود دارد.

در سال‌های پیش تعدادی از شرکت‌کنندگان این فرم‌ها را شخصا و با دقت پر نکرده‌اند و ای‌میل‌ها و مشخصات تماس شخصی خود را به درستی وارد نکرده‌اند.

اهمیت وارد کردن مشخصات دقیق، اطلاعات تماس، حوزه فعالیت و علاقمندی‌ها در این فرم‌ها، امکاناتی است که برگزار کنندگان جیتکس در اختیار بازدیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان قرار می‌دهند.

برگزارکنندگان نمایشگاه، با استفاده از هوش مصنوعی بازدیدکنندگان را بر اساس علاقمندی‌ها و حوزه‌های فعالیت غربال می‌کنند و امکانات ویژه شخصی‌سازی شده از جمله امکان برگزاری جلسات B2B، آشنایی با تامین‌کنندگان و فروشندگان حوزه‌های مرتبط و بازدید از بخش‌های مرتبط نمایشگاه برای افراد فراهم می‌کنند.

همچنین برگزار کنندگان نمایشگاه، بعد از برگزاری نمایشگاه هم همچنان با مشارکت‌کنندگان در ارتباط می‌ماند و از جمله با ارسال ای‌میل‌هایی آنها را از فرصت‌های همکاری جدید در حوزه مرتبط‌شان آگاه می‌کند.  این اطلاعات از طریق ای‌میل به اطلاع مشارکت‌کنندگان می‌رسد.

علاوه بر این، مرکز تجارت جهانی دبی به صورت دوره‌ای میان مشارکت کنندگان در نمایشگاه‌های پیشین قرعه‌کشی انجام می‌دهد و امکان بازدید رایگان از نمایشگاه‌های دیگر برگزار شده در این مرکز را فراهم می‌کند.  اطلاع‌رسانی در مورد بلیت‌های رایگان احتمالی نمایشگاه‌های دیگر هم از طریق ای‌میل انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید